سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ثبت نام کنکور سراسری

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم

سوال بسیاری از داوطلبان کنکور 99 از مشاوران و کارشناسان ما این است که کنکور امسال چه تفاوتی با کنکور سال گذشته دارد؟ تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ تکلیف نظام جدی دیها (دوازدهمی ها) با نظام قدیمی ها چگونه است؟ کسانی که سال گذشته کنکور شرکتکرده اند امسال جز کدام دسته از داوطلبین می باشند؟

در جواب باید به تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری 99 گفت: امسال با سال گذشته فرق خواهد داشت و داوطلبان می توانند گروه آزمایشی خود را اختیاری انتخاب نمایند یعنی آن دسته از افراد که با منابع کنکور نظام قدیم آشنایی بیشتری دارند می توانند گروه آزمایشی آن را انتخاب نمایند و بلعکس.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم تماما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG می باشد و پس از تهیه کارت اعتباری شرکت در آزمون 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود نمایند. داوطلبان کنکور سراسری 1399 باید توجه داشته باشند که تنها مجاز به شرکت در نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند می باشند یعنی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید باید در هنگام ثبت نام گزینه مربوط به فارغ التحصیل نظام جدید هستم را فعال نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور 99 نحوه ثبت نام کنکورسراسری99[/caption]

 

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام قدیم 99

نحوه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99 درخت دانش از آنجا که تا کنکور 98 داوطلبان نظام قدیم به فارغ التحصیلان دیپلم 4 ساله نظام قدیم گفته می شد با داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی تلفیق می شود و با تواجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را فعال نمایند امسال با این تفاوت که همه می توانند نظام آموزشی خود را انتخاب نمایند.

گرفتن دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور  سراسری 99

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99 شامل 3 قسمت مهم می باشد:

  1. قبل از اقدام به ثبت نام
  2. اقدام به ثبت نام
  3. بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای گرفتن دفترچه ثبت نام کنکور 99 از طریق سایت درخت دانش اقدام نمایید.