سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 98-99 اعلام شد

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 98-99 اعلام شد

شهریه مدارس شاهد 98 با افزایش 10 درصدی همراه بوده است و توجه به این نکته که دانش آموزان عادی نیز با پرداخت شهریه می توانند پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 نمایند اما برای فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و فرهنگیان دارای تخفیف هست که در ادامه مقاله به این موضوعات خواهیم پرداخت از این رو شهریه برای مقاطع مختلف به شرح زیر است.

ثبت نام مدارس شاهد 98

شهریه مدارس شاهد ابتدایی 98

هزینه تحصیل مدارس شاهد ابتدایی 98 مابین 410 هزار تومان الی 690 هزار تومان می باشد.

ثبت نام مدارس شاهد همچون سال های گذشته در پایه های مختلف از اوایل خرداد و تیر ماه آغاز می شود اما آنچه سوال بسیاری از دواطلبان و متقاضیان ورود به ثبت نام شاهد 98 می باشد اینکه شهریه مدارس شاهد 98 چقدر است؟ شهریه مدارس شاهد شاهد 98 برای خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، فرزندان جانباز و افراد عادی به چه صورت است، که در این مقاله سعی داریم به تشریح موضوعات مطرح شده که والدین و دانش آموزان در ارتباط با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند بپردازیم.

شهریه مدارس شاهد راهنمایی 98

هزینه تحصیل مدارس شاهد راهنمایی 98 مابین 480 هزار تومان الی 800 هزار تومان می باشد.

شهریه مدارس شاهد دبیرستان 98

هزینه تحصیل مدارس شاهد ابتدایی 98 مابین 570 هزار تومان الی 1میلیون و 40 هزار تومان می باشد.

با توجه به اینکه درست وارد نمودن امتیازات و سهمیه های دانش آموزان مهم ترین تاثیر را درمیزان پرداخت هزینه مدارس شاهد، و حتی شناخت در مورد لیست مدارس شاهد دارد لذا توصیه می شود ثبت نام مدارس شاهد در سجا 98 خود را ازطریق مشاوران درخت دانش با شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت) انجام دهید.

شهریه مدارس شاهد 98 چگونه تعیین می شود؟

در مدارس شاهد با توجه به وضعیت دانش آموز شهریه در نظر گرفته می شود اما وضعیت دانش آموزان در مدارس شاهد شامل یکی از گروه های زیر است:

  1. طرح هدف: یعنی دانش آموزان فرزند شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان
  2. ایثارگران: یعنی دانش آموزان رزمندگان و ایثارگران
  3. دانش آموزان فرهنگی و با رتبه علمی

لذا برای هر کدام از گروه های مختلف میزان کف و سقف شهریه متفاوت است که در ادامه مقاله به آن پرداخته ایم.

شهریه مدارس شاهد برای فرزندان جانباز و شهدا

شهریه مدارس شاهد گروه هدف یا همان فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان آزادگان از سوی بنیاد شهید پرداخت می شود و شهریه مدرسه شاهد رایگان می باشد.

شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان

به غیر از گروه هدف، بقیه گروه هایی که در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شرکت می کنند ملزم به پرداخت هزینه می باشد که قبلا به کف و سقف تعیین شده برای هرکدام از مقاطع اشاره شد در نتیجه برای کاهش هزینه ای که پرداخت می نمایید باید دارای امتیاز بالایی باشید.

شهریه مدارس شاهد برای افراد عادی

شهریه شاهد مدارس 98 برای افراد عادی و بدون سهمیه نیز با توجه به سقف و کف تعیین شده برای هرکدام از زیر گروه ها تعیین می شود لذا برای اینکه میزان شهریه ای که پرداخت می کنید کم تر شود پیشنهاد می شود نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را ازطریق مشاوران درخت دانش با شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت) انجام دهید زیرا مشاوران مجرب درخت دانش با آگاهی از سهمیه ها و تجربه لازم سعی در بالابردن امتیاز شم خواهند داشت.

شهریه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع مختلف از طریق سایت سجا به نشانی saja.medu.ir انجام خواهد شد و هزینه ثبت نام مدارس شاهد 98 نیز از طریق سایت و کارت های بانکی عضو شتاب قابل پرداخت خواهد بود که برای پایه های مختلف به شرح زیر است:

  • هزینه ثبت مدارس شاهد 98 ابتدایی 17 هزار تومان است
  • هزینه ثبت نام مدارس شاهد 98 دوره اول متوسطه 22 هزار تومان است
  • هزینه ثبت نام مدارس شاهد 98 دوره دوم متوسطه 28 هزار تومان است

میزان شهریه ثابت مدارس شاهد

شهریه ثابت مدارس شاهد 1398 شامل کم ترین هزینه می باشد که داوطلب پرداخت می کند با توجه به شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 که داوطلب دارد و میزان امتیازدانش آموز در ثبت نام مدرسه شاهد امسال  که این میزان از شهریه ثابت در هر مقطع تحصیلی متفاوت است و برای مقطع ابتدایی حداقل 410 هزار تومان، برای متوسطه اول حداقل 480 و برای متوسطه دوم حداقل 570 هزار توامن می باشد.

میزان هزینه تحصیل مدارس شاهد پایه های مختلف

میزان هزینه تحصیل مدارس شاهد در پایه های مختلف هر سال با افزایش 10 در صدی همراه می شود از این رو به طور مثال اگر دانش آموزی وارد مدرسه شاهد در مقطع متوسطه اول شود و میزان شهریه برای دانش آموز 600 هزار تومان باشد این دانش آموز هر سال 60 هزار تومان به شهریه ای که باید پرداخت نماید افزوده خواهد شد و در سایت پرداخت شهریه مدارس شاهد sajaa.ir.

مشاوره تحصیلی مدارس شاهد درخت دانش

مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در ثبت نام ورودی مدارس شاهد در سامانه سجا با امتیاز بندی صحیح فرزندان شما, ثبت کد شغلی والدین, اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین, انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهیه های حفظ هر جزئ قرآن, بسیجی, داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و… در کنار شما خواهد بود.

ثبت نام خود را با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری به مشاوران درخت دانش بسپارید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام سجا: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش